Pamiętacie instrumenty muzyczne z pierwszej klasy?
A teraz mała ciekawostka:
jaka jest różnica pomiędzy słowami recorder i flute?
Oba te słowa oznaczają flet, ale oba flety wyglądają trochę inaczej. Zerknijcie:
Ok, teraz jesteśmy gotowi do pracy z książką.
Otwórzcie książkę na stronie 59
Exercise 2. Read and say. Write.
Przeczytaj i powiedz. Napisz
Zanim zrobimy to ćwiczenie, musimy na chwilkę wrócić do naszej ostatniej lekcji i przeczytać jeszcze raz opowiadanie o Alicji - podręcznik strona 58.
Teraz możemy odpowiedzieć na pytania:
1. What are Alice's favourite days of the week?
2. What does Alice do on Sundays?
3. What instruments does Alice's dad play?
4. What does Alice's brother sometimes do on Saturday?
a następnie zapisać odpowiedzi w naszym zeszycie.:
Lesson 8th May
Topic: Writing practice
Exercise 2/p.59
1. Alice's favourite days of the week are Saturday and Sunday.
2. On Sunday, Alice ......
3. Alice's dad plays ......
4. On Saturday, Alice's brother sometimes .....
Exercise 3/p.59 Listen, say and play.
Posłuchaj, nazwij i zagraj.
- Naszym zadaniem jest posłuchać nagrania, nazwać instrumenty, ZAPISAĆ JE W ZESZYCIE, a następnie spróbować zagrać na nich "na niby" :)
Nagranie 2.20
Exercise 2. Read and say. Write.
Przeczytaj i powiedz. Napisz
Zanim zrobimy to ćwiczenie, musimy na chwilkę wrócić do naszej ostatniej lekcji i przeczytać jeszcze raz opowiadanie o Alicji - podręcznik strona 58.
Teraz możemy odpowiedzieć na pytania:
1. What are Alice's favourite days of the week?
2. What does Alice do on Sundays?
3. What instruments does Alice's dad play?
4. What does Alice's brother sometimes do on Saturday?
a następnie zapisać odpowiedzi w naszym zeszycie.:
Lesson 8th May
Topic: Writing practice
Exercise 2/p.59
1. Alice's favourite days of the week are Saturday and Sunday.
2. On Sunday, Alice ......
3. Alice's dad plays ......
4. On Saturday, Alice's brother sometimes .....
Exercise 3/p.59 Listen, say and play.
Posłuchaj, nazwij i zagraj.
- Naszym zadaniem jest posłuchać nagrania, nazwać instrumenty, ZAPISAĆ JE W ZESZYCIE, a następnie spróbować zagrać na nich "na niby" :)
Nagranie 2.20
1. guitar
2.
3.
4.
5.
Exercise 4/p.59 Read and say.
Przeczytaj i powiedz.
- Naszym zadaniem jest przeczytać zdania i przy prawdziwych zdaniach zapisać YES a przy fałszywych - NO i prawidłowe zdanie.
1. YES
2. NO - Today is Saturday.
3.
4.
5.
6.
Otwórzcie teraz Wasze ćwiczenia na stronie 73. Zapiszcie datę.
Zadanie 3/str.73 Przeczytajcie pytania (dotyczą tekstu z podręcznika str. 58) a następnie zaznaczcie właściwe odpowiedzi. Wpiszcie do diagramu właściwe litery i macie gotowe hasło :)
It's time for Goodbye Song - So long now - na razie!
Ok, that's all for today.
Take care and see you next week.
Bye-bye!!!!
2.
3.
4.
5.
Exercise 4/p.59 Read and say.
Przeczytaj i powiedz.
- Naszym zadaniem jest przeczytać zdania i przy prawdziwych zdaniach zapisać YES a przy fałszywych - NO i prawidłowe zdanie.
1. YES
2. NO - Today is Saturday.
3.
4.
5.
6.
Otwórzcie teraz Wasze ćwiczenia na stronie 73. Zapiszcie datę.
Zadanie 3/str.73 Przeczytajcie pytania (dotyczą tekstu z podręcznika str. 58) a następnie zaznaczcie właściwe odpowiedzi. Wpiszcie do diagramu właściwe litery i macie gotowe hasło :)
It's time for Goodbye Song - So long now - na razie!
Ok, that's all for today.
Take care and see you next week.
Bye-bye!!!!
Marcel Nowak obecny
OdpowiedzUsuńMamert obecny✌️
OdpowiedzUsuńZadania wykonane, Zuzia Chyła :) pozdrawiam Panią Anię :) :) :)
OdpowiedzUsuńMarcel Rybak zadania zrobione😀😀
OdpowiedzUsuńJakub Gąsiewski zrobione i obecny :) pozdrawiam Panią Anię :) :) :)
OdpowiedzUsuńAdam Nowak
OdpowiedzUsuńZadania zrobione Ksawery
OdpowiedzUsuńKacper zrobione
OdpowiedzUsuńradek majerski obecny
OdpowiedzUsuńAdam niewiadomski zrobione
OdpowiedzUsuńNatalka zrobione
OdpowiedzUsuń