Dzisiaj zrobimy małe powtórzenie działu 6 Free time.
Zapraszam:)
Otwórzcie Wasze książki na stronie 74 - 75.
Exercice 1 / p. 74 Listen, point and say.
Włączcie nagranie i wskażcie odpowiednie przedmioty na obrazkach.
Odtwórzcie nagranie ponownie, zatrzymujcie je po każdej wypowiedzi. Spróbujcie powtórzyć zdanie.
Nagranie 2.26
A może chcecie teraz się wcielić w role postaci z obrazków i powiedzieć o tym, co umiecie robić,
np.:
I’m Kate. I play the piano every day.
Exercice 2 / p. 74 Read and say.
Proszę przeczytać wyrazy w ramce oraz wypowiedzi dzieci w dymkach.
Zwróćcie uwagę, że określenie, jak często dzieci wykonują różne czynności znajduje się na końcu zdania.
Powtórzcie kilkakrotnie wypowiedzi dzieci w coraz szybszym
tempie.
Spróbujcie powiedzieć podobne zdania na temat swoich ulubionych czynności wykonywanych codziennie i w weekendy oraz na temat tych czynności, których nie lubicie wykonywać.
Exercice 3 / p. 74 Read and say.
Proszę przeczytać początki pytań i dokończyć je, nazywając czynności przedstawione na obrazkach. Podajcie krótkie odpowiedzi na te pytania:
- Yes, I do.
- No, I don’t.
Pamiętajcie, że po udzieleniu krótkiej odpowiedzi twierdzącej można podać dodatkowe szczegóły na temat wykonywanej czynności,
np.: na pytanie:
- Do you play the piano?
możecie udzielić odpowiedzi:
- Yes I do. I play the piano at the weekend.
Exercice 1 / p. 75 Listen, point and say.
Włączcie nagranie i wskażcie odpowiednie zdjęcie.
Następnie spróbujcie powtarzać usłyszane słowa i wyrażenia.
Nagranie 2.27
Exercice 2 / p. 75 Play.
Spytajcie domowników czy ktoś zechce z Wami zagrać w grę. Potrzebujecie tylko kostkę i pionki.
Waszym zadaniem jest poruszanie się po planszy, zaczynając
od pola START, zgodnie z wyrzuconą liczbą oczek. Spróbujcie za każdym razem powiedzieć odpowiednie słowa i wyrażenia, kiedy stajecie na danym polu. Wygrywa ten, który pierwszy dotrze do pola z napisem FINISH.
Możecie wprowadzić zasadę, że kto nie potrafi powiedzieć odpowiedniego słowa lub wyrażenia, cofa się o jedno pole.
Congratulations for the winners!
Czas na ćwiczenia - otwórzcie je na stronie 90 - 91.
Ćwiczenie 1 / str. 90
Proszę dopasować słowa i zwroty do ilustracji, wpisując odpowiednie numery w okienka.
Ćwiczenie 2 / str. 90
Połączcie ze sobą części zdań a następnie odczytajcie całe zdania.
Ćwiczenie str. 91 Active Dictionary.
Proszę połączyć zdjęcia z odpowiednimi podpisami, a następnie przykleić odpowiednie naklejki.
To już wszystko na dzisiaj.
To była nasza ostatnia lekcja w tym roku szkolnym.
Bardzo dzielne pracowaliście w tym roku na zajęciach z języka angielskiego. Pamiętajcie jednak, aby w trakcie wakacji zaglądać czasami do przerobionych słówek i zwrotów aby nie zapomnieć wszystkiego czego nauczyliście się w drugiej klasie :)
Życzę Wam ciekawych, wesołych, niezapomnianych oraz przede wszystkim bezpiecznych wakacji i do zobaczenia wkrótce :)
Take care !
Bye-bye !!!
Bye-bye !!!
Mateusz Sz
OdpowiedzUsuńHanna G.
OdpowiedzUsuńMateusz G.
OdpowiedzUsuńKornelia Ł
OdpowiedzUsuńKarol O.
OdpowiedzUsuńHanna L.
OdpowiedzUsuńMarcin Czech obecny.
OdpowiedzUsuńMaks Reszke
OdpowiedzUsuńOla M.
OdpowiedzUsuń