Hello my dear Students! How are you today?
Zapraszam na naszą ostatnią lekcję w tym roku szkolnym.
Ostatnio skończyliśmy na stronie 86 w waszych książkach.
Przypomnijmy sobie słowa, które wtedy poznaliśmy:
Dzisiaj zapraszam na stronę 87.
Exercise 2 / p. 87 Listen, point and chant. Say.
Proszę najpierw przeczytać oba zdania:
It's hot. - Jest gorąco.
It's cold. - Jest zimno.
Jakie ubrania są odpowiednie na upalną pogodę, a jakie – na zimną pogodę?
What’s good for hot weather?
What’s good for cold weather?
Włączcie teraz rymowankę. W trakcie słuchania wskazujcie odpowiednie ubrania na sznurkach.
Nagranie 2.42
Powtórzcie słowa rymowanki, ilustrując gestem upalną
i zimną pogodę.
Spójrzcie za okno i powiedzcie jaka jest dzisiaj pogoda?
Exercise 3 / p. 87 Listen, repeat and point.
Włączcie nagranie i wskażcie odpowiednie ubranie na zdjęciach.
Nagranie 2.43
Where’s Jack / Liz / baby brother Josh?
Gdzie jest Jack / Liz / mały Josh?
Spróbujcie teraz przeczytać tekst razem z nagraniem i przetłumaczyć go na język polski.
Boy:
Hi, I’m Jack.
It’s hot.
I’ve got a yellow T-shirt.
I’ve got blue shorts.
Girl:
Hello, I’m Liz.
It’s cold.
I’ve got a red hat.
I’ve got a blue sweater.
I’ve got a green skirt.
My baby brother Josh, has got orange jeans.
Exercise 4 / p. 87 Look and say.
W tym zadaniu mamy dwa nowe zwroty:
put on - zakładać na siebie (ubranie)
take off - zdejmować z siebie (ubranie)
Przećwiczmy je razem:
Put on your sweater. - Załóż swój sweter.
Take off your sweater. - Zdejmij swój sweter.
Proszę teraz popatrzeć na obrazki i odczytać zdania w dymkach. Jakie są Wasze propozycje poleceń?
np. Take off your hat.
Czas na ćwiczenia. Otwórzcie je na stronie 105.
Ćwiczenie 3 / str. 105
To ćwiczenie najlepiej zrobić z Waszym kolegą/koleżanką. Jeżeli macie taką możliwość chwytajcie za telefon i zróbcie je telefonicznie :)
Spróbujcie najpierw opisać, w co jest ubrana wybrana osoba, np.: blue jeans and a red T-shirt a Wasz kolega/koleżanka zgaduje, która to osoba, podając numer zdjęcia.
Ćwiczenie 4 / str. 105
Proszę napisać wyrazy po śladzie, przeczytać je na głos i połączyć z odpowiednimi obrazkami.
Na dzisiaj to tyle :)
Bardzo dzielne pracowaliście w tym roku na zajęciach z języka angielskiego. Pamiętajcie jednak, aby w trakcie wakacji zaglądać czasami do przerobionych słówek i zwrotów aby nie zapomnieć wszystkiego czego nauczyliście się w pierwszej klasie :)
Zapraszam na naszą ostatnią lekcję w tym roku szkolnym.
Ostatnio skończyliśmy na stronie 86 w waszych książkach.
Przypomnijmy sobie słowa, które wtedy poznaliśmy:
shorts - szorty
T-shirt - podkoszulek
skirt - spódniczka
hat - kapelusz, czapka
sweater - sweter
jeans - dżinsy
Dzisiaj zapraszam na stronę 87.
Exercise 2 / p. 87 Listen, point and chant. Say.
Proszę najpierw przeczytać oba zdania:
It's hot. - Jest gorąco.
It's cold. - Jest zimno.
Jakie ubrania są odpowiednie na upalną pogodę, a jakie – na zimną pogodę?
What’s good for hot weather?
What’s good for cold weather?
Włączcie teraz rymowankę. W trakcie słuchania wskazujcie odpowiednie ubrania na sznurkach.
Nagranie 2.42
Powtórzcie słowa rymowanki, ilustrując gestem upalną
i zimną pogodę.
Spójrzcie za okno i powiedzcie jaka jest dzisiaj pogoda?
Exercise 3 / p. 87 Listen, repeat and point.
Włączcie nagranie i wskażcie odpowiednie ubranie na zdjęciach.
Nagranie 2.43
Where’s Jack / Liz / baby brother Josh?
Gdzie jest Jack / Liz / mały Josh?
Spróbujcie teraz przeczytać tekst razem z nagraniem i przetłumaczyć go na język polski.
Boy:
Hi, I’m Jack.
It’s hot.
I’ve got a yellow T-shirt.
I’ve got blue shorts.
Girl:
Hello, I’m Liz.
It’s cold.
I’ve got a red hat.
I’ve got a blue sweater.
I’ve got a green skirt.
My baby brother Josh, has got orange jeans.
Exercise 4 / p. 87 Look and say.
W tym zadaniu mamy dwa nowe zwroty:
put on - zakładać na siebie (ubranie)
take off - zdejmować z siebie (ubranie)
Przećwiczmy je razem:
Put on your sweater. - Załóż swój sweter.
Take off your sweater. - Zdejmij swój sweter.
Proszę teraz popatrzeć na obrazki i odczytać zdania w dymkach. Jakie są Wasze propozycje poleceń?
np. Take off your hat.
Czas na ćwiczenia. Otwórzcie je na stronie 105.
Ćwiczenie 3 / str. 105
To ćwiczenie najlepiej zrobić z Waszym kolegą/koleżanką. Jeżeli macie taką możliwość chwytajcie za telefon i zróbcie je telefonicznie :)
Spróbujcie najpierw opisać, w co jest ubrana wybrana osoba, np.: blue jeans and a red T-shirt a Wasz kolega/koleżanka zgaduje, która to osoba, podając numer zdjęcia.
Ćwiczenie 4 / str. 105
Proszę napisać wyrazy po śladzie, przeczytać je na głos i połączyć z odpowiednimi obrazkami.
Na dzisiaj to tyle :)
Bardzo dzielne pracowaliście w tym roku na zajęciach z języka angielskiego. Pamiętajcie jednak, aby w trakcie wakacji zaglądać czasami do przerobionych słówek i zwrotów aby nie zapomnieć wszystkiego czego nauczyliście się w pierwszej klasie :)
Życzę Wam ciekawych, wesołych, niezapomnianych oraz przede wszystkim bezpiecznych wakacji i do zobaczenia wkrótce :)
Take care !
Take care !
Bye-bye !!!
Aleksander Ż obecny
OdpowiedzUsuńKarol obecny
OdpowiedzUsuńDziękuję pani za cały rok !!!
UsuńJula S.
OdpowiedzUsuńOlenka K obecna
OdpowiedzUsuńAgata obecna
OdpowiedzUsuń