Hello my dear Students! How are you today?
Ostatnio skończyliśmy na stronie 86 w waszych książkach.
Przypomnijmy sobie słowa, które wtedy poznaliśmy:
Dzisiaj zapraszam na stronę 87.
Exercise 2 / p. 87 Listen, point and chant. Say.
Proszę najpierw przeczytać oba zdania:
It's hot. - Jest gorąco.
It's cold. - Jest zimno.
Jakie ubrania są odpowiednie na upalną pogodę, a jakie – na zimną pogodę?
What’s good for hot weather?
What’s good for cold weather?
Włączcie teraz rymowankę. W trakcie słuchania wskazujcie odpowiednie ubrania na sznurkach.
Nagranie 2.42
Powtórzcie słowa rymowanki, ilustrując gestem upalną
i zimną pogodę.
Spójrzcie za okno i powiedzcie jaka jest dzisiaj pogoda?
Exercise 3 / p. 87 Listen, repeat and point.
Włączcie nagranie i wskażcie odpowiednie ubranie na zdjęciach.
Nagranie 2.43
Where’s Jack / Liz / baby brother Josh?
Gdzie jest Jack / Liz / mały Josh?
Spróbujcie teraz przeczytać tekst razem z nagraniem i przetłumaczyć go na język polski.
Boy:
Hi, I’m Jack.
It’s hot.
I’ve got a yellow T-shirt.
I’ve got blue shorts.
Girl:
Hello, I’m Liz.
It’s cold.
I’ve got a red hat.
I’ve got a blue sweater.
I’ve got a green skirt.
My baby brother Josh, has got orange jeans.
Exercise 4 / p. 87 Look and say.
W tym zadaniu mamy dwa nowe zwroty:
put on - zakładać na siebie (ubranie)
take off - zdejmować z siebie (ubranie)
Przećwiczmy je razem:
Put on your sweater. - Załóż swój sweter.
Take off your sweater. - Zdejmij swój sweter.
Proszę teraz popatrzeć na obrazki i odczytać zdania w dymkach. Jakie są Wasze propozycje poleceń?
np. Take off your hat.
Czas na ćwiczenia. Otwórzcie je na stronie 105.
Ćwiczenie 3 / str. 105
To ćwiczenie najlepiej zrobić z Waszym kolegą/koleżanką. Jeżeli macie taką możliwość chwytajcie za telefon i zróbcie je telefonicznie :)
Spróbujcie najpierw opisać, w co jest ubrana wybrana osoba, np.: blue jeans and a red T-shirt a Wasz kolega/koleżanka zgaduje, która to osoba, podając numer zdjęcia.
Ćwiczenie 4 / str. 105
Proszę napisać wyrazy po śladzie, przeczytać je na głos i połączyć z odpowiednimi obrazkami.
Na dzisiaj to tyle :)
Ostatnio skończyliśmy na stronie 86 w waszych książkach.
Przypomnijmy sobie słowa, które wtedy poznaliśmy:
shorts - szorty
T-shirt - podkoszulek
skirt - spódniczka
hat - kapelusz, czapka
sweater - sweter
jeans - dżinsy
Dzisiaj zapraszam na stronę 87.
Exercise 2 / p. 87 Listen, point and chant. Say.
Proszę najpierw przeczytać oba zdania:
It's hot. - Jest gorąco.
It's cold. - Jest zimno.
Jakie ubrania są odpowiednie na upalną pogodę, a jakie – na zimną pogodę?
What’s good for hot weather?
What’s good for cold weather?
Włączcie teraz rymowankę. W trakcie słuchania wskazujcie odpowiednie ubrania na sznurkach.
Nagranie 2.42
Powtórzcie słowa rymowanki, ilustrując gestem upalną
i zimną pogodę.
Spójrzcie za okno i powiedzcie jaka jest dzisiaj pogoda?
Exercise 3 / p. 87 Listen, repeat and point.
Włączcie nagranie i wskażcie odpowiednie ubranie na zdjęciach.
Nagranie 2.43
Where’s Jack / Liz / baby brother Josh?
Gdzie jest Jack / Liz / mały Josh?
Spróbujcie teraz przeczytać tekst razem z nagraniem i przetłumaczyć go na język polski.
Boy:
Hi, I’m Jack.
It’s hot.
I’ve got a yellow T-shirt.
I’ve got blue shorts.
Girl:
Hello, I’m Liz.
It’s cold.
I’ve got a red hat.
I’ve got a blue sweater.
I’ve got a green skirt.
My baby brother Josh, has got orange jeans.
Exercise 4 / p. 87 Look and say.
W tym zadaniu mamy dwa nowe zwroty:
put on - zakładać na siebie (ubranie)
take off - zdejmować z siebie (ubranie)
Przećwiczmy je razem:
Put on your sweater. - Załóż swój sweter.
Take off your sweater. - Zdejmij swój sweter.
Proszę teraz popatrzeć na obrazki i odczytać zdania w dymkach. Jakie są Wasze propozycje poleceń?
np. Take off your hat.
Czas na ćwiczenia. Otwórzcie je na stronie 105.
Ćwiczenie 3 / str. 105
To ćwiczenie najlepiej zrobić z Waszym kolegą/koleżanką. Jeżeli macie taką możliwość chwytajcie za telefon i zróbcie je telefonicznie :)
Spróbujcie najpierw opisać, w co jest ubrana wybrana osoba, np.: blue jeans and a red T-shirt a Wasz kolega/koleżanka zgaduje, która to osoba, podając numer zdjęcia.
Ćwiczenie 4 / str. 105
Proszę napisać wyrazy po śladzie, przeczytać je na głos i połączyć z odpowiednimi obrazkami.
Na dzisiaj to tyle :)
Bye-bye!!!
LUCAS ROGOWSKI obecny
OdpowiedzUsuńAleks Stalica obecny
OdpowiedzUsuńIga Iskierska obecna
OdpowiedzUsuńBlanka Bednarska obecna
OdpowiedzUsuńobecna Natalia Michalcewicz.
OdpowiedzUsuńJulia Kozłowska obecna.
OdpowiedzUsuńAntoni STEMPIEŃ obecny
OdpowiedzUsuńIzabela Bednarska obecna
OdpowiedzUsuńNadia Rygielska obecna
OdpowiedzUsuńKasia Czech obecna.
OdpowiedzUsuńJan Dmowski obecny
OdpowiedzUsuńNadia Gajewska obecna
OdpowiedzUsuńOla kozieł obecna.
OdpowiedzUsuńEmilka Szmit obecna
OdpowiedzUsuńAlicja Pater obecna
OdpowiedzUsuńDarek Szpanko obecny
OdpowiedzUsuńKaja.H
OdpowiedzUsuńAntek Buława obecny🙂
OdpowiedzUsuńIgor Katerwy obecny
OdpowiedzUsuńAntoni Królikowski obecny
OdpowiedzUsuń