poniedziałek, 25 maja 2020

Klasa 2C - 25.05.2020

Hello, how are you today?

Od dzisiaj NIE WYSYŁACIE mi swoich notatek, ale to nie znaczy, że nie musicie ich robić :) 
Wszystko nadal zapisujecie i rozwiązujecie gdyż wyrywkowo będę prosiła wskazane osoby o przesłanie mi zrobionych lekcji :) 

Zaśpiewajmy Hello song.


Dziś zaczynamy ROZDZIAŁ 6 - czyli UNIT 6 w którym nauczymy się:
- mówić co robimy w wolnym czasie,
- pytać o codzienne czynności i opowiadać o nich.

Ciekawa jestem czy już znacie jakieś słowa związane z free time czyli czasem wolnym? Szkoda, że nie mogę Was zapytać osobiście, ale jestem przekonana, że znacie całkiem sporo ciekawych słówek :)

Ok, open your books at page 66 - 67.
Otwórzcie podręczniki na stronie 66 - 67.

Tytuł naszego rozdziału to FREE TIME - czyli - WOLNY CZAS.

Who can you see in the picture? - Kogo widzicie na zdjęciu?
What is the girl wearing?            - W co jest ubrana dziewczynka?
Is she happy?                                  - Czy ona jest szczęśliwa?

Dziewczynka, którą widzicie na zdjęciu, bardzo lubi rysować. Widzicie rzeczy jakie narysowała kredą na chodniku? 
This girl can draw very well.  - Dziewczynka potrafi rysować bardzo ładnie.
Can you name her drawings? - Czy potraficie nazwać jej rysunki?

Posłuchajcie teraz uważne rymowanki.
Powtórzcie słowa, najpierw w wolnym, a potem w szybkim tempie.

Nagranie 2.15 

Posłuchajcie jeszcze raz nagrania, ale tym razem spróbujcie prześledzić tekst rymowanki:

Do you ride a bike? (×2)                - Czy ty jeździsz na rowerze?

Yes, I do! Yes, I do! Every day!         - Tak, jeżdżę. Tak jeżdżę. Każdego dnia!

No, I don’t! No, I don’t! No, I don’t! - Nie, ja nie jeżdżę! ...

Do you listen to music? (×2)

Yes, I do! Yes I do! Every day!

No, I don’t! No, I don’t! No, I don’t!

Do you watch TV? (×2)

Yes, I do! Yes, I do! At the weekend!


No, I don’t! No, I don’t! No, I don’t!


Ok, it's time for your workbook. 

Czas na ćwiczenia. Otwórzcie je na stronie 82 - 83.
Zapiszcie dzisiejszą datę - 25thMay

Ćwiczenie 1 / str. 82
Proszę przeczytać słowa a następnie połączyć te, które już znacie z odpowiednimi rysunkami. Przeczytajcie połączone słowa a na koniec pokolorujecie jednym kolorem właściwe pary.

Ćwiczenie 2 / str. 83
Połączcie słowa z odpowiednimi obrazkami, a następnie powiedzcie, co umiecie robić.
np.
I can play the guitar. - Ja umiem grać na gitarze.

Ćwiczenie 3 / str. 83
Proszę uporządkować słowa w zdaniach i wyrażeniach, a potem je zapisać. Włączcie nagranie i sprawdźcie swoje odpowiedzi.

Nagranie 2.15


Ok, that's all for today.


Let's sing Goodbye Song.

Goodbye Song



Take care and see you next time :)
Bye-bye!!!

14 komentarzy: