czwartek, 14 maja 2020

Klasa 1B - 14.05.2020

Hello, hello, hello :)
How are you today ?

Let's get started.
Open your workbook at page 90-91 and let's do some exercises.

Otwórzcie ćwiczenia na stronie 90-91.

Zadanie 1 /str. 90
Zerknijcie na totem - to taka figurka z drewna - i nazwy części ciała, które są zapisane w różnych kolorach. 
Waszym zadaniem jest pokolorować odpowiednio figurkę i połączyć nazwy z odpowiednimi częściami ciała. 

Zadanie 2 /str. 90
Mamy tam dwa słowa opisujące uczucia. 
Przeczytajcie je, przetłumaczcie a następnie powiedzcie jak się czują dzieci i połączcie ich obrazki z właściwym słowem  - happy albo sad.

Strona 91 - tradycyjnie wszystkie obrazki do pokolorowania a słowa do poprawienia po śladzie. 
Proszę poprosić kogoś z dorosłych o chwilę uwagi - przeczytajcie wszystkie słowa i przetłumaczcie a następnie poproście o autograf, oczywiście jak uda Wam się wszystko ładnie zaliczyć :)

Na koniec zapraszam Was do posłuchania nowej piosenki.

W piosence jest wiele nazw różnych części ciała. Większą część z nich już znamy. 

Waszym  zadaniem będzie odnalezienie w piosence 3 dowolnych części ciała, których nie mieliśmy na zajęciach a następnie zapisanie ich wraz z tłumaczeniem w zeszycie.

Czyli oglądacie piosenkę, patrzycie na kolejne części ciała które dzieci opisują i przy nowym słowie - ZATRZYMUJECIE piosenkę i zapisujecie słowo w zeszycie a następnie je tłumaczycie w słowniku DIKI .




Chętni mogą zapisać więcej niż 3 słowa:)

Zapiszcie w zeszycie:

                                         Lesson                              14th May
Topic : My body song.


My body is special to me - moje ciało jest dla mnie wyjątkowe. 

np.
1. wrist - nadgarstek
2. .....
3. .....


Ok, that's all for today.
Take care and see you next week.
Bye-bye!

19 komentarzy: