Jak Wam minął kolejny tydzień nauki?
Mam nadzieję, że pilnie pracowaliście i teraz macie przed sobą zasłużony weekend na odpoczynek.
Już niedługo!
W środę poznaliśmy kolejną grupę słów i teraz zacznijmy od ich powtórzenia:
evening - wieczór
in the evening - wieczorem
morning - poranek
in the morning - rano
brush my teeth - myć zęby
have breakfast - jeść śniadanie
have dinner - jeść obiad
get dressed - ubrać się
wash - umyć się
wake up - obudzić się
bored - znudzony
early - wcześnie
I'd like to sleep late. - Chciałbym spać do późna.
I'd like to stay up late. - Chciałbym chodzić późno spać.
Otwórzcie teraz Wasze książki na stronie 61.
Exercise 2/p. 61 Look, read and say.
Spójrz, przeczytaj i powiedz.
- Popatrzcie na czynności na zdjęciach i spróbujcie utworzyć z nimi zdania, używając wyrażeń z ramki:
in the morning - rano
in the evening - wieczorem
I get dressed in the morning. - Ubieram się rano.
I wash ...
I have breakfast ...
I have dinner ...
W następnym zadaniu jest kilka nowych zagadnień, więc najpierw je zapiszemy i przetłumaczymy w zeszycie.
Zapiszcie:
Lesson 15th May
Topic: Would you like to ?
What would you like to do? - Co chciałbyś robić?
I'd like to ... - Chciałbym ...
Would you like to ... ? - Czy chciałbyś ... ?
Yes, I would. - Tak, chciałbym.
No. I wouldn't. - Nie, nie chciałbym.
Would you like to wake up early? - Czy chciałbyś obudzić się wcześnie?
Ok, możemy teraz wrócić do naszych zadań w książce .
Exercise 3/p. 61 Listen, point and sing.
Posłuchaj, wskaż i zaśpiewaj.
Posłuchajcie teraz piosenki, wskażcie odpowiednie zwroty a następnie spróbujcie zaśpiewać ją wspólnie z wykonawcą.
Nagranie 2.24
Exercise 4/p. 61 Read and write.
Przeczytaj i zapisz.
To zadanie zapiszemy w zeszycie.
Przepiszcie pytanie, bez tłumaczenia i spróbujcie na nie odpowiedzieć - wymyślcie swoje dwa zdania, korzystając z podanych wyrażeń w ćwiczeniu.
What would you like to do?
I'd like to ...
I'd like to ...
Open your Workbook at page 75.
Zadanie 3/str. 75
Dopasujcie naklejki do właściwych wyrażeń. Następnie, przeczytajcie je i przetłumaczcie. Wszystkie zwroty macie w zeszycie!
Zadanie 4/str. 75
Posłuchajcie kolejny raz nagrania a następnie zapiszcie pytania z rozsypanki wyrazowej. Na koniec przeczytajcie te zdania i je przetłumaczcie.
Nagranie 2.24
Ok, to tyle na dzisiaj. Trochę tego było, ale małymi kroczkami dacie radę. Pamiętajcie, nie musicie wszystkiego robić na raz. Róbcie sobie często małe przerwy, wstańcie, podskoczcie kilka razy, przejdźcie się po mieszkaniu, napijcie się wody. Przeplatajcie naukę przed komputerem różnymi krótkimi zabawami ruchowymi.
Bye-bye. See you next week :)
in the evening - wieczorem
morning - poranek
in the morning - rano
brush my teeth - myć zęby
have breakfast - jeść śniadanie
have dinner - jeść obiad
get dressed - ubrać się
wash - umyć się
wake up - obudzić się
bored - znudzony
early - wcześnie
I'd like to sleep late. - Chciałbym spać do późna.
I'd like to stay up late. - Chciałbym chodzić późno spać.
Otwórzcie teraz Wasze książki na stronie 61.
Exercise 2/p. 61 Look, read and say.
Spójrz, przeczytaj i powiedz.
- Popatrzcie na czynności na zdjęciach i spróbujcie utworzyć z nimi zdania, używając wyrażeń z ramki:
in the morning - rano
in the evening - wieczorem
I get dressed in the morning. - Ubieram się rano.
I wash ...
I have breakfast ...
I have dinner ...
W następnym zadaniu jest kilka nowych zagadnień, więc najpierw je zapiszemy i przetłumaczymy w zeszycie.
Zapiszcie:
Lesson 15th May
Topic: Would you like to ?
What would you like to do? - Co chciałbyś robić?
I'd like to ... - Chciałbym ...
Would you like to ... ? - Czy chciałbyś ... ?
Yes, I would. - Tak, chciałbym.
No. I wouldn't. - Nie, nie chciałbym.
Would you like to wake up early? - Czy chciałbyś obudzić się wcześnie?
Ok, możemy teraz wrócić do naszych zadań w książce .
Exercise 3/p. 61 Listen, point and sing.
Posłuchaj, wskaż i zaśpiewaj.
Posłuchajcie teraz piosenki, wskażcie odpowiednie zwroty a następnie spróbujcie zaśpiewać ją wspólnie z wykonawcą.
Nagranie 2.24
Exercise 4/p. 61 Read and write.
Przeczytaj i zapisz.
To zadanie zapiszemy w zeszycie.
Przepiszcie pytanie, bez tłumaczenia i spróbujcie na nie odpowiedzieć - wymyślcie swoje dwa zdania, korzystając z podanych wyrażeń w ćwiczeniu.
What would you like to do?
I'd like to ...
I'd like to ...
Open your Workbook at page 75.
Zadanie 3/str. 75
Dopasujcie naklejki do właściwych wyrażeń. Następnie, przeczytajcie je i przetłumaczcie. Wszystkie zwroty macie w zeszycie!
Zadanie 4/str. 75
Posłuchajcie kolejny raz nagrania a następnie zapiszcie pytania z rozsypanki wyrazowej. Na koniec przeczytajcie te zdania i je przetłumaczcie.
Nagranie 2.24
Ok, to tyle na dzisiaj. Trochę tego było, ale małymi kroczkami dacie radę. Pamiętajcie, nie musicie wszystkiego robić na raz. Róbcie sobie często małe przerwy, wstańcie, podskoczcie kilka razy, przejdźcie się po mieszkaniu, napijcie się wody. Przeplatajcie naukę przed komputerem różnymi krótkimi zabawami ruchowymi.
Bye-bye. See you next week :)
Zadania wykonane, Zuzia Chyła :)
OdpowiedzUsuńKacper zrobione
OdpowiedzUsuńJakub Gąsiewski obecny i zrobione
OdpowiedzUsuńzadania zrobione Marcel Rybak
OdpowiedzUsuńSzymon zrobione
OdpowiedzUsuńMamert obecny😀
OdpowiedzUsuńAdam Nowak
OdpowiedzUsuńObecny Ksawery Popieluch
OdpowiedzUsuńAdam Niewiadomski zrobione
OdpowiedzUsuńAlicja obecna
OdpowiedzUsuńRADEK MAJERSKI OBECNY.ZADANIA WYKONANE.
OdpowiedzUsuń