poniedziałek, 11 maja 2020

Klasa 1A - 11.05.2020

Good morning to you :)
How are you today?

Dzisiaj zaczniemy podsumowanie ROZDZIAŁU 6. 
Zapraszam!

First, open your book at page 70.
Read all the words in the green frame.
Now, close the book and try repeat the words.

Na początek otwórzcie książkę na str. 70.
Przeczytajcie wszystkie słowa w zielonej ramce.
Teraz zamknijcie książkę i spróbujcie powtórzyć te słowa z pamięci.

To samo robimy ze stroną 72 i 74.

Jak macie to szczęście, że obok Was jest ktoś kto ma wolną chwilkę, poproście go aby popytał Was z tych słów.
Jak jest głowa?
Jak są nogi?
itd.

Ok, now we are ready to do our revision :)
Teraz jesteśmy gotowi na nasze powtórzenie.

Open your book at page 76-77.

Exercise 1. Listen and point
                      Posłuchaj i wskaż.

Posłuchajcie wypowiedzi potworków i wskażcie właściwy obrazek.

Nagranie 2.29

Teraz ciekawsza część zadania :)

Proszę w Waszym zeszycie narysować PROSTY RYSUNEK właściwego potworka. 
Następnie posłuchajcie nagrania fragment po fragmencie (zatrzymujcie sobie pauzą dla ułatwienia) i zapiszcie 3 zdania, które wypowiada.


Zacznijmy razem:

                               Lesson                                         11th May
Topic: Unit 6 review.

Ex.1/p.76

Hi, I'm Spog.
I've got two arms ...
...
...

Ok, mam nadzieję, że udało Wam się wszystko ładnie zapisać :) Powinny być trzy zdania.

Wracamy do książki. 

Exercise 2 / p. 76 Look and say.
                                   Spójrz i powiedź.

Popatrzcie na wskazane części ciała i nazwijcie je z pamięci:

I've got one ...
I've got two ...

Exercise 1 / p. 77 Look and say.
                                   Spójrz i powiedź.

Spróbujcie powiedzieć wszystkie słowa z pamięci. 
Jeżeli są jeszcze słowa, których nie możecie zapamiętać zapiszcie je sobie na karteczce i trzymajcie ją blisko Waszego miejsca pracy, np. na ścianie przy biurku. Mały, prosty rysunek pod tym słowem znacznie ułatwi jego zapamiętanie.

Exercise 2 / p. 77 Play - Zagraj.

Niestety, nie mamy jak zagrać razem ale możemy to zrobić inaczej.
Jeżeli macie pod ręką telefon a w nim stoper to super.
Spróbujcie zmierzyć swój czas jak wypowiadacie słowa we wskazanej kolejności:

1. two feet
2. one head
3. two legs .....

Zróbcie to kilka razy a najlepszy czas zapiszcie w zeszycie i wyślijcie go razem z pozostałymi zadaniami z tej lekcji. Gorąco zachęcam Was do zabawy :)

My time is  ......

Ok, to tyle na dzisiaj. Trochę tego było, ale małymi kroczkami dacie radę. Pamiętajcie, nie musicie wszystkiego robić na raz. Róbcie sobie często małe przerwy, wstańcie, podskoczcie kilka razy, przejdźcie się po mieszkaniu, napijcie się wody. Przeplatajcie naukę przed komputerem różnymi krótkimi zabawami ruchowymi.


Ok, that's all for today.
See you on Friday :)
Bye-bye

17 komentarzy: